Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің 2019 жылға арналған операциялық жоспары

                                                                                                        

 

«БЕКІТЕМІН»

Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Төрағасы

 

          ______________А. Жайылғанова

 

 

                                      

Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің 2019 жылға арналған операциялық жоспары

 

Нұр-Сұлтан, 2019 жыл

 

 

1-бөлім. Мемлекеттік органның іс-шаралары

 

р/с

Атауы

Бюджеттік бағдарламаның коды

Жауапты орындаушы

Орындалу мерзімі

Аяқталу нысаны

1

2

3

4

5

6

I. Стратегиялық жоспардың мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу бойынша іс-шаралар

1-стратегиялық бағыт. Кәсіби мемлекеттік қызмет жүйесін қалыптастыру

1.1-мақсат. Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттыру

1-нысаналы индикатор. Мемлекеттік қызметшілердің таза ауысымдылығы (мемлекеттік қызмет жүйесінен шығу)

(2019 жыл – 7,4%)

2-нысаналы индикатор. Қайта даярлау мен біліктілікті арттыру курсын өтуге жататын мемлекеттік қызметкерлер арасында қайта даярлау мен біліктілікті арттыру курсын өткен орталық мемлекеттік орган қызметкерлерінің үлесі (2019 жыл – 93,5%)

3-нысаналы индикатор. Мемлекеттік қызметкерлердің Академиядағы оқытудың сапасымен қанағаттану үлесі (2019 жыл – 92%)

4-нысаналы индикатор. Байқаушылардың қатысуымен өткізілген конкурстардың (ішкі және жалпы) үлесі

(2019 жыл – 79,5%)

5-нысаналы индикатор. Әдеп жөніндегі кеңестер берген ұсынымдардың орындалған үлесі (2019 жыл – 89%)

6-нысаналы индикатор. Мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың сақталуы жөніндегі тексерістердің нәтижелері бойынша құқықтары қалпына келтірілген өтініш берушілердің үлесі (2019 жыл – 48%)

7-нысаналы индикатор. Мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың сақталуына қатысты тексерістердің қорытындылары бойынша мемлекеттік органдарға енгізілген ұсыныстар мен ұсынулардың орындалған үлесі (2019 жыл – 92%)

1.

«Таза аусымдылық» көрсеткіші бойынша талдау өткізу

001

МҚД

 

Жыл ішінде тоқсан сайын

СӘХБД-не есептік ақпарат

2.

Орталық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет туралы заңдылықты сақтау тақырыбына мемлекеттік қызметшілердің уақытылы қайта даярлау және біліктілігін арттыруына мониторинг жүргізу

002

МҚД

 

Есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күніне дейін

 

ҰЭМ-не ақпарат

 

3.

Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың олардың ведомстволары мен аумақтық бөлімшелерінің республикалық бюджеттік бағдарламаларының бюджеттік тапсырыстары бойынша мемлекеттік қызмештілердің  біліктілігін арттыру үшін қаражат бөлу

002

МҚД,

 

 

 

 

ӘД,

МҚД

 

I тоқсан

 

 

 

I тоқсан

 

Біліктілігін арттыруға жататын мемлекеттік қызмештілер саны

 

 

МҚІА бұйрығы

4.

Жоғарғы оқу орнынан кейінгі білім беру кәсіби бағдарламалары бойынша МБА-да мемлекеттік қызметшілерді оқытуды ұйымдастыру

013

МБА

 

Тұрақты түрде жыл бойы

 

Магистратура:

Дипломдар, транскрипттер;

Докторантура:

Транскрипт-анықтама

5.

Қайта даярлау мен біліктілікті арттыру кәсіби бағдарлама бойынша МБА-да мемлекеттік қызметшілерді оқытуды ұйымдастыру

013

МБА

 

Тұрақты түрде жыл бойы

Сертификаттар,

куәліктер

6.

Оқыту сапасымен қанағаттану үлесін анықтау үшін МБА тыңдаушылары мен оқушыларына анкеталық сауалнама жүргізу

013

МБА

 

Тұрақты түрде жыл бойы

МҚД, МҚКД, СӘХБД-ге анықтамалық ақпарат

7.

Мемлекеттік қызметке және құқық қорғау органдарына үміткерлерді тестілеуден өткізу рәсмдердің техникалық қамтамасыз ету

012

«МҚПБҰО» АҚ

Тұрақты түрде жыл бойы

Жетекшілік ететін МҚІА Төраға орынбасарына атқарылған жұмыс туралы есеп

8.

МҚІА-нің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы Әдеп жөніндегі кеңестердің

ұсынымдарын мемлекеттік органдармен орындалуына мониторинг жүргізу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тоқсан сайын

есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күніне дейін

МҚІА басшылығына талдамалық жазба

9.

 «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы» заңының және мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі ережелерін түсіндіру бойынша мемлекеттік органдарда семинарлар, дөңгелек үстелдер, дәрістер өткізу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тұрақты түрде жыл бойы

 

 

Семинарлар, дөңгелек үстелдер, дәрістер

 

Тоқсан қорытындысы бойынша МҚІА басшылығына жұмыс барысы туралы есеп

10.

Өз құқықтарын қорғау үшін өтініш білдірген жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша мемлекеттік қызмет туралы заңнамасын сақтау бойынша жоспардан тыс тексерулер жүргізу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тұрақты түрде жыл бойы

 

Тексерулердің нәтижелері бойынша актілер

11.

Мемлекеттік қызмет туралы заңнамасын сақтау бойынша жоспардан тыс тексерулер нәтижелеріне бойынша өз құқықтарын қорғау үшін өтініш білдірген тұлғалардың құқықтарын қалпына келтірілген санын мониторингтеу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тоқсан сайын

есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күніне дейін

МҚІА басшылығына талдамалық жазба

12.

Мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы сақтау мәселелері бойынша, жоспарлы және жоспардан тыс тексерулер жүргізу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тұрақты түрде жыл бойы

 

Тексерулердің нәтижелері бойынша актілер

13.

Мемлекеттік қызмет туралы заңдылықты орындау мәселелері бойынша тексеріс нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы ұсынуларды мемлекеттік органдарға енгізу мен мемлекеттік қызмет туралы заңдылықты және басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін бұзу арқылы қабылданған шешімдерді жою туралы ұсыныстарды енгізу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тұрақты түрде жыл бойы

 

Бұзушылықтарды жою туралы ұсыныстар

 

14.

Мемлекеттік қызмет мәселелері бойынша тексерулердің нәтижелері бойынша мемлекеттік органдарға енгізілген ұсынулардың Қазақстан Республикасы заңдылығының бұзылуымен қабылданған шешімдерді жою туралы ұсыныстардың орындалуына мониторинг жүргізу

001

МҚСБД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тоқсан сайын

есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күніне дейін

МҚІА басшылығына талдамалық жазба

2-стратегиялық бағыт. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру

2.1-мақсат. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды арттыру

1-нысаналы индикатор. Реестрдегі жалпы санының ішіндегі Агенттіктің мемлекеттік әлеуметтік тапсырысы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын мониторингпен қамтылған мемлекеттік қызметтердің үлесі (2019 жыл – 8,6%)

2-нысаналы индикатор. Тексеріс барысында анықталған бұзушылықтардың қорытындылары бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың, жүгінулері бойынша, қалпына келтірілген құқықтарының үлесі (2019 жыл – 85%)

15.

2018 жылға арналған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын қоғамдық мониторингілеу нәтижелерімен ОМО және ЖАО ақпараттандыру

001

МҚКД

 

I тоқсан

 

Мемлекеттік органдарға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын көтеру бойынша шаралар қабылдау үшін қоғамдық мониторингтің қорытындыларымен есепті жіберу

16.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу бойынша техникалық тапсырма әзірлеу

001

 

 

МҚКД

 

I тоқсан

 

Техникалық тапсырма

17.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына қоғамдық мониторинг жүргізетін ҮЕҰ жұмысын үйлестіру

001

МҚКД

 

Мамыр-желтоқсан

 

 

20 желтоқсан

Жұмыс кеңестері

 

 

Қоғамдық мониторинг есебі

18.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің жүйелік кемшіліктерін анықтау мақсатында келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін жою бойынша ұсыныс әзірлей отырып талдау

001

МҚКД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тоқсан сайын

есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күніне дейін

МҚІА басшылығына талдамалық жазба

19.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын ішкі бақылау бойынша мемлекеттік органдардың есептік мәліметтерін қайта тексеру

001

МҚКД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

I тоқсан

ОМО және ЖАО-ны бағалау кезінде ескеру үшін есептік ақпарат

20.

Электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын көтеру бойынша ұсынымдарды әзірлей отырып мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына бағалау жүргізу нәтижелерін талдау

001

МҚКД

 

1 маусым

МҚІА басшылығына Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бағалау нәтижелері жөніндегі қорытынды жобасы

21.

Тізімде мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру мен автоматизациялауға талдау жүргізу

001

МҚКД

 

Тұрақты түрде жыл бойы

 

ЦДИАӨМ-не ақпарат

II. Мемлекеттік органның ережесінде айқындалған өзге де міндеттерді шешуге арналған іс-шаралар

22.

«Жасырын» мемлекеттік қызметтерді анықтау

001

МҚКД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

1 мамыр мен 1 қазаннан кешіктірмей

 

Реестрге қосу үшін               АКМ-не жіберілген қызметтер тізімі

23.

Мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес-үдерістерін талдау

001

МҚКД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

Тоқсан сайын

есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күніне дейін

Талдау нәтижелері бойынша мемлекеттік органдарға ұсынымдар

24.

МБА-ның ғылыми және зерттеу әлеуетін дамыту

001

МБА

 

Жарты жыл қорытындысы бойынша

Есептік ақпарат

25.

Мемлекеттік органдармен «Е-қызмет» ЫАЖ белсенді қолдануын мониторингтеу жене талдау

001

«МҚПБҰО» АҚ

Жыл бойы

Тоқсан қорытындысы бойынша МҚД-не есептік ақпарат

 

2-бөлім. Тәуекелдерді басқару

 

№ р/с

Мақсатқа қол жеткізуге ықпал ететін ықтимал тәуекелдердің атауы

Тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар

Іске асырылу мерзімі

Жауапты орындаушы

1

2

3

4

5

1.1-мақсат. Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттыру

1.

Бағалау мен сыйақы беру жүйесі байланыстырылғандықтан (нәтижелер бойынша еңбекке ақы төлеу қағидатының енгізілуімен), адами фактор бар болғаны үшін бағалау кезінде субъективизмнің көрініс табуы.

Бағалаудың және ұжымдық қабылданатын шешімдердің айқын, бір мәнді өлшемдерін белгілеу арқылы бағалаудың және оның нәтижелері бойынша бонустар төлеудің объективтілігі мен ашықтығын барынша көп қамтамасыз ету. 

Тұрақты түрде жыл бойы

 

МҚД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

2.1-мақсат. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру

2.

Қызмет алушылармен мемлекеттік қызмет көрсету сапасына шағымдануының уақытылы болмауы және мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет көрсету саласы бойыша заңнама бұзушылыққа жол берген тұлғаларды жауапқа тарту   мерзімінің өтіп кетуі

Қызмет алушылардың сапасыз мемлекеттік қызмет көрсетуге  шағымдану  бойынша мәселесімен хабардар болу деңгейін арттыру

Тұрақты түрде жыл бойы

 

МҚКД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

 

3.

Қоғамдық мониторинг қорытындысы бойынша қызмет алушылардың  көрсетілетін  мемлекеттік қызметтер  сапасымен қанағаттануының төмен деңгейде болуы

Қызмет алушылардың көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша мәселелермен хабардар болу деңгейін арттыру

Ішкі бақылау қызметтерімен  мемлекеттік қызмет көрсету  заңнамасын бұзушылықтарға жол бермеу.

Мемлекеттік  органдармен көрсетілетін қызметтер бизнес-процестерін  оңайлату, оларды көрсету сапасын нашарлау  себептерін анықтау

Тұрақты түрде жыл бойы

 

МҚКД,

МҚІА аумақтық бөлімшелері

 

 

 

Стратегиялық әзірлеу және халықаралық

бағдарламалар департаменті Халықаралық

бағдарламалар және сыртқы байланыстар басқармасының басышсы                                                                       Ж. Қайралапина

 

МЕМЛЕКЕТТІК РӘМІЗДЕР
100 НАҚТЫ ҚАДАМ
ЕЛБАСЫ ЖОЛДАУЛАРЫ
ЗАҢНАМАЛАР
СҰРАҚТАР - ЖАУАПТАР

АЗАМАТТАРҒА